/
/
Commercieel medewerker binnendienst

Wij zoeken een: Commercieel medewerker binnendienst

H. van Wijnen produceert sinds 1864 smaakvolle zalmspecialiteiten. Onze zalm komt dagelijks vers binnen en wordt door een deskundig team met veel liefde verwerkt op de productielocatie in Krimpen aan den IJssel. Wij leveren deze aan industrie, foodservice en retail in binnen- en buitenland onder eigen merk en private label.

‘Een zalm laat zich niet stoppen en durft tegen de stroom in te zwemmen.’

Voor op ons kantoor te Krimpen aan den IJssel zijn we op zoek naar een ervaren

Commercieel medewerker BINNENDIENST (fulltime)

 

Je bent als commercieel medewerker binnendienst het aanspreekpunt en de verbindende schakel tussen de klant, leveranciers en (buitendienst) collega’s. Zij vertrouwen op jou als het gaat om goede offertes en orderprocessen, logistieke afspraken en betrouwbare administratie.

Van aanvraag naar offerte, tot order en levering; je bent voor de klant hét aanspreekpunt via de telefoon, e-mail en in sommige gevallen face-to-face. Je beschikt over multidisciplinaire kwaliteiten, waardoor je in staat bent de verschillende merken en afzetmarkten correct te bedienen. Je staat er niet alleen voor, maar je komt te werken in een hecht team binnen een bedrijf dat zichzelf continu uitdaagt en verbetert.

Waarom jij een goede vangst bent voor H. van wijnen:

  • je bent in zowel Nederlands als Engels administratief en communicatief ijzersterk (Duits is een pré) en hebt MBO+ werk en denkniveau;
  • in nauw overleg met je buitendienst collega’s, maak jij zelfstandig en snel de beste offertes en calculaties;
  • voor het maken van deze offertes en calculaties, het voeren van een goede commerciële administratie en het behandelen van klantvragen, ben je ervaren in o.a. Excel, Word en Outlook;
  • commercieel denken en handelen zit in je systeem, je ziet kansen en pakt ze zelf op, of je speelt ze door aan de juiste collega;
  • je houdt het orderproces in de gaten en je laat je niet afschrikken door logistieke uitdagingen en veranderende levertijden, maar je ziet het als een uitdaging het overzicht te houden en je communiceert hierin tijdig en preventief;
  • je voelt je thuis in een dynamische omgeving met een hoog tempo, waarin je rust en overzicht uitstraalt. Je staat stevig in je schoenen en kunt goed verschillende zaken naast elkaar oppakken, hebt een hoog verantwoordelijkheidsgevoel, maar je verliest je grenzen niet uit het oog;
  • je gaat graag uitdagingen op meerdere gebieden aan, waarbij efficiency en ruimte voor verbetering speerpunten zijn;
  • met elkaar, voor elkaar, voor de klant, is wat voor jou telt.

Waarom wij een goede vangst zijn voor jou:

  • je krijgt een interessante positie in een dynamisch bedrijf met een transparant karakter, met diversiteit en inclusie hoog in het vaandel;
  • je komt te werken binnen een leuk team met een goede werksfeer;
  • je ontvangt een passend salaris;
  • je geniet goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens onze eigen CAO;
  • je ontvangt ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden in de vorm van zowel interne opleiding als het volgen van cursussen en opleidingen;
  • na een tijdelijk contract, is er bij goed functioneren uitzicht op een vaste aanstelling.

Lijkt het je leuk om bij ons aan de slag te gaan als commercieel medewerker binnendienst? Laat je gegevens achter of neem contact op met Christel de Vries via HR@hvanwijnen.nl                         of 06-51686368.

geïnteresseerd?

Nu solliciteren

Solliciteer meteen via het formulier. Indien u informatie wenst, kunt u rechtstreeks contact met ons opnemen.